اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۰۴۱۹
ساوت‌گیت تصمیمش برای انتخاب 26 بازیکن را گرفت
سرمربی سه‌شیر لیست ۲۶ نفره بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی را تکمیل کرده و با بازیکنانی که حضور آنها در قطر به دلیل مصدومیت در ابهام قرار دارد نیز صحبت کرده است.
۱۴:۳۳ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱
وانانیوز|

روزنامه «دیلی میل» نوشته ریس جیمز، کایل واکر و کوین فیلیپس از بازیکنانی هستند که گرت ساوت گیت با آن‌ها صحبت کرده است.

ریس جیمز، مدافع کناری راست‌پای تیم چلسی که شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در بازی نخست برابر ایران داشت، عقب‌تر از بقیه بازیکنان مصدوم دیگر برای بازگشت به میادین است و ریکاوری او خوب پیش نمی‌رود.

واکر و فیلیپس دو بازیکن منچسترسیتی اما گفته‌اند آماده حضور در قطر هستند. فیلیپس که با امید فراوان از لیدز راهی سیتی شد، در این فصل تنها ۱۴ دقیقه به میدان رفته و ممکن است پس از رهایی از مصدومیت از ناحیه کتف، در بازی امشب برابر چلسی در جام اتحادیه در ترکیب اصلی شاگردان پپ گواردیولا باشد.

کایل واکر، مدافع راست سیتی هم گفته شده پزشکان را با روند بهبودی خود شگفت‌زده کرده و مصدومیت کشاله ران او به سرعت در حال رفع شدن است.

دیلی میل گفته بازی های این هفته نقش چندانی در تغییر تصمیم ساوت گیت نخواهد داشت و او لیست نهایی خود را تکمیل کرده است.

با این حال روزنامه «سان» نیز خبر داده ساوت‌گیت به جیمز خبر داده او بخشی از ترکیب انگلیس در قطر نخواهد بود و او نمی‌خواهد بر روی سلامتی مدافع تیمش ریسک کند.

در این صورت ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول شانس بالایی برای حضور در ترکیب سه‌شیرها در برابر یوزهای ایرانی خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین